Helmililjan Hemlokki "Dicky"

Dicky on 05/07/2009 syntynyt kessu-uros. Dicky on perheemme ensimmäinen koira. Siitä piti alunperin tulla kotikoira, mutta pienen "jakson" ajan sen kanssa käytiin näyttelyissä n. kuukauden välein, mutta kaikki loppui siihen, kun Dickyllä todettiin lisäkilpirauhasen liikatoiminta. Eli Dicky on PHPT positiivinen. Toivottavasti tämä ihana koira elää pitkään, eikä sairaus puhkeaisi ollenkaan.

Eswood Harbourmaster "Lewis"

Lewis on 01/04/2010 syntynyt kessu-poika. Se on Eswood H-pentueen lupaavin uros, joten tietenkin sen kanssa tullaan käymään näyttelyissä ja ehkä myös match show:ssa ja junior handlerissa, mutta itse näyttelyt ovat minulle ykkössijalla. Agilitya tai tokoa ei ehkä aloiteta, mutta mistäs sen tietää, jos lumoudumme näiden lajien pariin. Katsotaan, mitä pojasta kehkeytyy.

Mira

Olen näiden kahden koiran kanssa puuhaileva tyttö, syntynyt 19. kesäkuuta 1998. Harrastan aktiivisesti piirtämistä ja näytelmäkerhoa. Ennen kävin myös näyttelyissä Dickyn kanssa ja tulevaisuudessa palaan niiden pariin Lewiksen kanssa.

Olin pienenä aina halunnut koiraa. Lopulta minulle sanottiin kyllä ja pompin riemusta. Loppuvuodesta 2009 Dicky astui taloomme. Sen kanssa on puuhattu kaikenlaista. Lisäystä joukkoon syntyi toukokuun lopulla 2010, jolloin toinen koiramme, Lewis sipsutteli sulattamaan sydämemme.